Centi_30.jpg 481

 

 

 

Január 24. Szombat

Reggel szaladtam a rejtekhelyre: nem tűnt el a kefe!

BombGraphic.jpgMa a kis farok segítségével bombát rajzoltam ultrából. A farok volt a gyújtózsinór, végigégtem rajta és olyan robbanást sikáltam belőle, hogy csak na.

Mára az az általános vélemény, hogy begolyóztam. Rajzoltam óriás sünt, akire épp ráesik egy fiúcska, és rettentően sivalkodik, de jól sikerült a kamionba rohanó motoros esete is.

Mivel már nem mutogatok a szájára, csak a sikálással foglalkozom, öntelt vigyorgás állandósul Kónyán, azt érzi, most megtörtem. Többen noszogatják, hogy most már fejezze be, elég ez nekem.

A többi kopasz szakácsot havat lapátolni vitték délelőtt, nem öltözhettek át gyakorlóra, vékony fehér vászon nadrágban voltak kénytelenek kimenni, kékre fagyva érkeztek vissza, délután pedig a konyha összes edényét kellett fémtisztára vakarniuk.

Én még ma lejátszottam a Halálcsillag felrobbantását, a farokban repültem végig a csillagrombolóval.
Csodálatos volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr384905507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T5H 2013.01.24. 09:49:12

Ennyi rosszindulatú emberrel két év alatt sem találkoztam. Amúgy, hegy nem találkozik heggyel, de ember... Volt egy esetünk Záhonyban. Az egyik jól megtermett cimborának a tizedes, aki ráadásul földije volt, kihajította a surranóját a hálóteremből. Pár hónap múlva leszerelt. Összefutottak otthon egy szórakozóhelyen. Mivel jelentős erőfölényben volt a kopasz, bizony az ex tizedes mezítláb ment haza. A cipője a Szamosban landolt. Azóta talán elért a Fekete tengerig is.

T5H 2013.01.24. 09:55:52

Ilyen alávalóságért inkább a szemétkedőt fenyítették volna meg Záhonyban. Persze, rendet azért mi is tartottunk, nekünk se volt takarítónőnk. Mondjuk, a parancsnokon is múlott az ilyesmi. A mienk rendes, mondhatni jó ember volt. Volt olyan, hogy a betakarta a kitakarózott pihenős katonát, meg ne fázzon.

Dvorszky határőr 2013.01.24. 11:00:17

@T5H: Igazság szerint nem éreztem azt, hogy extrém módon sok a rosszindulatú ember, valahogy az egész beleillett az összképbe, szerintem ez teljesen véletlen, például azok a srácok akik Körmendről kerültek a fel, sokkal rosszabbakat meséltek.

bagamoyo 2013.01.24. 22:05:45

@Dvorszky határőr: Körmenden volt a legendás 104 méteres folyosó.. ;)

Secnir 2013.01.25. 22:51:34

@Dvorszky határőr:
ööö...
...sikálás.
nekem és surranótársamnak kijelölték a lépcsőházat (2 emelet) sikálásra. ugyanez a vörös kő, közölték az öregek, hogy ez fehér, sikáljuk csak föl.
a másodikon felrúgtak vagy tíz vödör vizet, két kiló ultrát, a belgenyó röhögött, mi meg vasárnap sikáltunk.
ez ment másfél hónapon át, minden vasárnap.
aztán bementem melóhelyre, meglátogatni a kollégákat, és ha már arra jártam, kértem két kiló gyári szódát. adtak. portás meg sem szólalt.
köv. vasárnap megint jöttek az öregek, víz+ultra felrúg, mi meg mehettünk lépcsőházat sikálni. elmentek.
én szépen leszórtam a két emeletre a két kiló szódát, és vártam. olyan három órát, amíg térdig ért a hab, utána lesöpörtük.
vacsora előtt felkelt a belgenyó, kiment elrendelni a gyülekezőt - és infarktust kapott, amikor meglátta a vörös lépcsőt - fehérben ragyogni. üvöltött, hogy merre vagyunk, mi persze ártatlan pofával mondtuk, hogy ugye ő, meg az öregek azt adták ukázba, hogy fehér legyen, úgyhogy mi ultrával lesikáltuk (ami lehetetlen, ugyebár), ha nem sikerült jól, akor önként feladjuk magunkat az ütinél.
sápadtan dőlt a falnak, meg az öregek józan része is. éjfélig mászkáltak fel-alá a lépcsőn, hogy legalább a koszos színét visszanyerje valamennyire, és reggel így is megjegyezte az ales, aki jött be, hogy kicsit koszos a lépcső (fekete volt a behordott sártól, mert nem merték letakarítani). olyan is volt a színe cirka három hétig.
mi meg, ha jelentkeztünk takarításra elsőként, úgy el lettünk zavarva (mind a belgenyók, mind az öregek által), hogy csak szomorúan üldögéltünk hátul mindig, oszt bagóztunk, amíg a többiek sikamikáltak...

lutria 2013.01.26. 00:19:26

Én abban a szerencsés helyzetben voltam hogy egy szinte "újraindított" laktanyában voltam,öreg katonák alig voltak,kb.15-en 200 újonc között,és még ők is csak 3 hónappal korábban vonultak be úgyhogy csicskáztatás és szívatás nem igazán volt,pláne hogy az Ultra olyan drága volt már '93-ban hogy egy egész emeletre jutott 1 zacskóval-szemben a klasszikus 1 szoba/1 kg-al szemben...
Egyszer átjöttek néhányan keménykedni egy másik épületből,persze a szokásos -mindjárt beultrázunk titeket kopaszok dumával-de persze nem találtak egy dekát sem mert a raktáros elzárva tartotta,azután nagy nehezen találtak egy vödör tiszta vizet hogy majd szertartásosan "felrúgják",nagy nehezen sikerült nekik-mi körberöhögtük őket és 1 perc alatt feltöröltük azt az 5 liter vizet,többet vissza sem jöttek.:)
Meg aztán volt két extrémen hülye leszerelés előtt álló katona akik annyira unatkoztak hétvégén hogy kitalálták hogy milyen jó poén ha ők ketten felmossák a 20-25 méteres linóleumos folyosót-amiből az lett hogy fellocsolták vizel+habfürdővel és meztelenül csúszkáltak a habban ők meg még néhányan,arra jött az ÜTI de az is legyintett és röhögött.

BigJoe 2013.01.26. 20:19:57

MI a cipő ápolót nyomtuk szét (bocs, én ugrottam rá) a század fürdőben.
A sárga csempán mutatott a barna cipőkérm.
Állandó tettes társammal elkezdtünk - a takarítás rovására- jégkorongozni. (engedtünk némi vizet is a szdfürdőbe)
A hangunkra benyitott a AEGUH, kihívott, papolt, aztán elzavart, mert észre vette, hogy a surci talpán kihoztuk a cipóápolót és már hordják szét a folyoson.
A csávó rendesen kiakadt.

Dvorszky határőr 2013.01.29. 13:15:34

:) Azért látom, a sikálás sok móka-kacagás forrása volt mindenhol. :)

Gombos 2018.04.12. 22:28:23

@Dvorszky határőr: Szuper a blog! orulok hogy ratalaltam. 5 eve nem volt hozzaszolas, na de hat mindegy.

En '90-91 voltam Csornan, majd Kophazan a FEP-en. A FEP-en nem nagyon volt szivatas mert mindenkinek meg volt a dolga, mindem nap vagy a FEP-en voltuk vagy lestunk.
(lesni -> zoldhatar vedelem)

Erdekes hogy kopaszkent hasznalhattad a motoros-fokat :) . Az oregek nem birtak a benzin szagot...

Dvorszky határőr 2018.06.15. 15:03:45

@Gombos: Bocsánat csak most láttam a bejegyzéseket.
Örülök, hogy tetszik a blog.
Amúgy szerencsénk volt a határőrséggel, mert az hogy dolgunk volt, valamivel elviselhetőbbé tette a katonaságot.
süti beállítások módosítása