373Centi_30.jpg

 

 

 

Május 12. Kedd


gomb1.jpgMa megint elkéstem, nem értem be a szabadnapomról időben a laktanyába, de nem lett belőle semmi. Pedig az őr ugyanaz volt, aki a korábbi késésemnél asszisztált. És most vihorászott is, hogy hülye vagyok, öt percet késtem. Alig valami ez, hogy-hogy nem tudok ennyivel előbb beérni? Legyintettem, hogy úgyse érti, de azért belém ültette a bogarat, egyre jobban félni kezdtem a csütitől, míg a kaputól az irodáig értem. De semmi komoly, magyarázott a pontosság fontosságáról, ami nem nagyon érdekelt, megemlítette, hogy a gombjaimra se tudok figyelni, olyan csálén áll mind, hogy rossz nézni. Végignéztem az ő gombjain és olyan szívesen mondtam volna, hogy mit ugatsz faszfej, a tieid hogy állnak? De csak szó nélkül igazgatni kezdtem a sajátom, címer állóra forgatva.

Benn az a hír fogadott, hogy megjöttek a KOPASZOK! A napokban érkeztek négyen, most megjött a többi. Nagyon jó! De az örömömet elrontotta, hogy jött egy új szakács. Korábban Fattyas azt mondta, hogy akkor helyeztet el, ha két szakács jön. De csak egy érkezett, és ráadásul egyből ki is ment szabadnapra. DÚÚrva!!

Az még jobban idegesített, hogy Robival már találkozott. Robi kígyó, simán be tud sározni úgy, hogy nem is mond sokat.

Se valósat.

Bosszant a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr145069814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása