Centi_30.jpg180

 

 

 

 

November 21. Szombat


Ma nem vagyok benne se laktanyai, se őrszolgálatban, se külső körleten, se KH-riccsben.
Gyanús!
Én aztán meg nem kérdezem, hogy nem hiányzom-e a váltásban, vagy nem vagyok-e újra külső körletre beírva!
Ha valaki akar valamit, majd elém járul.

Senki nem szól hozzám, nekem ez megfelel, ezért egész nap gyúrtam lenn a konditeremben.
Ott sose keresnek.

súlyzóó.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr95588843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rollende Landstrasse 2013.11.21. 11:26:05

Na tessék! Ha meg öreg módjára telik a napod, az nem tetszik...

Dvorszky határőr 2013.11.21. 17:56:02

@Rollende Landstrasse: ÁÁ... nem az volt, hanem csak tudtam, hogy nektek se lesz jó, unalmas, ha nem csinálok egy nap semmit. :))

alien 2013.11.21. 22:59:02

Hat ez lehetett volna dupla bejegyzés :)

Dvorszky határőr 2013.11.22. 09:00:28

@alien: Még két napig beteg leszek, addig csak ez történt, vagyis semmi, de nem vonhatok össze napokat, így is alig tudom az ütemet tartani az írással. :))
De vasárnapra úgy meggyógyulok, hogy jobban is, mint kéne. :)

Flankerr 2013.11.23. 09:28:35

@Dvorszky határőr: Valahogy nem lepődök meg ezen..:)
süti beállítások módosítása