Centi_30.jpg240

 

 

 

 

Szeptember 22 Kedd

Persze megint lehúztak a szabadnapomból, öt óra helyett háromra kellett visszajönnöm a szabadnapról, és amint betoppantam a körletbe, Németh Gyuri jelezte is, hogy ezt ő maga intézte el, mert úgy látja, hogy csak ezzel lehet engem fegyelmezni.

Elképzelésem sincs, hogy ezt honnan látja, meg is említettem neki, hogy volt már olyan, hogy ki se mentem, mert rövidnek tartottam a szabadnapot. Ha csak ez az egy eszköze van, ne sok változást reméljen.

Délután külső körlettakarításra rendeltek. Molnár Csabi volt az őr a lőszerraktárnál, beültem a bódéja mögé, ő meg benn helyezkedett el és beszélgettünk, míg a csüti keresni nem kezdett.
Akkor kiléptem egy odakészített morzsalékos betondarabbal, hogy főtörzs elvtárs ezzel mi legyen, hova tegyem?

Hát izé. Mi az? Nem tudom. Dobja vissza a bokrosba!

És ezzel el is lett felejtve, hol a fenében voltam eddig.

sitt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr855418838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnibyg 2013.09.22. 12:17:12

Gondolom később sem firtatták, hogy hol lehettél...

bagamoyo 2013.09.22. 12:44:32

A legegyszerűbb módszer működik a legnagyobb eséllyel.. :)
És a legpofátlanabb.

Dvorszky határőr 2013.09.25. 18:52:55

@johnibyg: ááá nem, az ő rögtön jelenteni kezdett és mire vége volt, azt se tudta a főtörzs miért jött. :))

Dvorszky határőr 2013.09.25. 18:53:45

@bagamoyo: Hát meg Guttyán volt a főtörzs, nem volt valami elmebajnok, emlékszel. :))

Dvorszky határőr 2013.09.25. 18:54:42

@Martin Berghoffer: :)) mindenesetre ez jól bevált. :))
süti beállítások módosítása