Centi_30.jpg446

 

 

 

Február 28. Szombat

 

Ma elmentem Edithez, az egész délelőttöt együtt töltöttük náluk. Heverésztünk, tévéztünk, zenéket mutogatott, amikkel egyáltalán nem tudtam azonosulni, meg nevetgéltünk. Most azt a taktikát alkalmaztam, hogy nem közeledtem testileg egyáltalán. Ha mellém bújt átkaroltam, de nem volt a mozdulatomban sem gyengédség, sem szeretet, viszont nem volt benne türelmetlenség és erőszakosság sem. Csak átkaroltam és kész. Nem kezdeményeztem a csókolózást, de nem is tértem ki előle. Nem húztam magamhoz és nem akadályoztam meg, ha távolodott.

Nem sokáig bírta.

Mi van velem? Rosszul vagyok? Nem szeretem már? Van valakim? – szegezte nekem a lehetetlenebbnél lehetetlenebb kérdéseket.

Dehogyis. Jól vagyok, szeretem, nincs senkim.

A picsába! Ő kell. Ő kell, csak jobban. Miért olyan nehéz ezt megérteni?

cold_heart.jpgDe nem estem ki a szerepemből, nem voltam elutasító, nem voltam ellenséges, úgy viselkedtem mint egy testvér, távolságtartó voltam, de kifejezetten barátságos.

Viszont belül jéghideg.
Minden idegszálammal azon igyekeztem, hogy az ágyékom hűtve legyen, ezért átfagyasztottam mindent magamban. A csonttá dermesztett elmémből a mellkasomon, a gyémánt keménnyé merevedett szívemen keresztül sugároztam lefelé a borzongató hideget és sikeres voltam.

Nagyon is.

Nemi vágyat nem éreztem tényleg.

De semmi mást sem.

A jégpáncél mögött én tudtam, hogy ő kell, őt akarom, a kérdéseire adott válaszaim mégis üresek voltak, kimondva értéktelenek. Úgy estek ki a számon, mint a jégkockák, hangosan, illetlenül nagyot koppantak a visszafojtott csendbe burkolt reménye padlatán, úgy törtek darabokra, és olvadtak fel semmivé, mintha semmi alapjuk nem lett volna.

Megelégeltem a kérdéseket - elrontok valamit csúnyán, ha nem menekülök el.

Megrendülten figyelte, ahogy felálltam, felvettem a cipőm, a kabátom. Aztán félszeg mosollyal tisztelegtem neki, és sietve kifordultam az ajtón.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr45075236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldm4n 2013.02.28. 11:23:42

Nem rossz. Csak hülyeség. Az enyém az első eltávomat sem várta meg. A legjobb haverom vigasztalta meg. Se nő, se haver. :/ Viszont utána lehet nyugodt szívvel k*rvázni! :D Az sem olyan rossz ám... katonának mindegy. Luk, luk, darázs ne legyen benne.

Pa Lee 2013.02.28. 14:49:19

@Oldm4n: Luk, luk. :D Erről jut eszembe az alábbi kedves kis rigmus, amit valamelyik előttünk szolgáló sor(s)társunk rögzített a szolnoki (akkor még) Kilián laktanya Mi-2 vagy Mi-8 (már nem emlékszem pontosan) kiszolgálóépületének hátsó falára bazi nagy fekete festett betűkkel az utókor számára:
"Leszerelek, hogy öreg lehess,
hosszú centit a kezedbe vehess.
Azon számold ezer napod,
csőszájfékbe húzd a f*szod."

Dvorszky határőr 2013.03.01. 15:26:36

@Oldm4n: Hát akkor még elég sok mindent máshogy láttam, mint most. De akkor még egy kicsit se voltam 26 évvel idősebb, tapasztaltabb.
:)
süti beállítások módosítása