Centi_30.jpg380

 

 

 

Május 5. Kedd

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááá.... Igen! Igen! Igen! YES YESS YESSSSS!!
Megjöttek az első KOPASZOK!!!

Hogy ezeknek milyen kis elesett, ijedt ábrázatuk van!

Egyelőre mindössze négy kis csipasz sofőr érkezett, nekik van már jogsijuk, nem tart olyan sokáig a kiképzésük, előbb itt vannak, mint az állomány többi tagja.

470 napjuk van!! 470 nap! Nekem 380! Mekkora égbekiáltó különbség!! Vége a teljes kopaszságnak! Jó még három hónapig én is kopasz vagyok, de az, hogy már vannak mögöttem, hogy csúszom feljebb a tárban, az kurva jó, az elmondhatatlan! Milyen öreg vagyok! Van már, akinél tapasztaltabb, sokkal tapasztaltabb vagyok, értékesebb lettem, kevésbé elpazarolható!!

Rohantam is a raktároshoz, hogy amiről egyszer beszéltünk, nem oldhatnánk-e meg. Leadnám ezt a kitaposott szar bakancsot, odaadja valamelyik kopasznak, nekem meg kiutalhatna egy vadonás újat! Tőlem tudta meg, hogy megérkeztek az első fecskék, úgy elérzékenyült attól a gondolattól, hogy ő is eggyel feljebb csúszott, hogy nem akadékoskodott!

Új surranó, új élet!

incoming_baby_01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr935061529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldm4n 2013.05.05. 19:57:05

'Osztán öregedés alkalmából CSACSOGÓJA lett e magának? Ugye, hogy nem!? :D

Dvorszky határőr 2013.05.07. 12:36:47

@Oldm4n: Biztos emlékszel, hogy annak szigorú rendje volt, azt hiszem, 200 nap alatt lehetett benne a szekrényben, de nyilvánosan elővenni nem lehetett, csak 160-170 körül, öregebbek előtt meg még akkor sem, 150-él ugye leesett az első, onnan lehetett mutogatni.
:)

Oldm4n 2013.05.07. 13:33:27

@Dvorszky határőr: Határőr, maga elfelejti, hogy én csak 12 hónapra vonultam... :)
A Legnagyobb Poén (kérdés hogy megért e három nap elzárást) - egyik surranótársam vonulás napján első este elővett egy 365 cm hosszú centit, és látványosan levágott belőle egyet... (Adyliget, kikb. mondjam tovább?) :D

Dvorszky határőr 2013.05.07. 18:36:27

@Oldm4n: Ez jó poén. :) Bár nem tudom valóban ér-e három napot.
:)

rangidős 2013.05.08. 11:31:22

A centit benzinbe áztattuk, hogy kemény legyen. Az esztergályosoknál lehetett egy pici réz kézigránátot csináltatni cigiért. Annak a fejrészére lett ráragasztva a feltekert, kemény centi...

(h)öreg 2013.05.08. 20:29:29

@rangidős: Nem benzinbe,hanem valami tömény alkoholba(konyak, vodka, pálinka, ki mit szeret-utána megittuk.A centi attól is kemény lett.

Oldm4n 2013.05.11. 06:48:41

@alien: Kinek mi. Nekem egy kis fa lap volt, rajta egy gumidarab, arra van tekerve a CENTI! Ha megrázod a kopasznak, csacsogó hangot ad, ahogy a gumi a fának ütődik. (újonc/kopasz/gumi/öreg/leszerelő, a gumi ezért gumi):)

Joee72 2013.10.14. 15:05:43

@Oldm4n:
Én is egy évre vonulta,és az utánam jövők is..Egyik vonulásnál,a kantinban ülve nézegettük a kopaszokat!
Egy nagyon kemény,és bátor egyed egyszer csak így szólt..:Na,már csak 351...
Szerinted? :)

(h)öreg 2013.10.14. 20:19:49

@Joee72:
Ez nálunk szinte szó szerint megtörtént:
Első este lefekvéskor a szobaparancsnok
"vigasztalóan" megszólalt:Elvtársak,
ilyen közel még soha nem álltak a lesze-
reléshez! Egyik társunk válasza:
Öreg vagyok,beleszarok, 540!

Oldm4n 2013.10.14. 20:23:35

@Joee72: Mondok keményebbet. Mi voltunk a legelső 12 hónapos vonulás, 91/1. Bevonulásunk napján az első takarodónál gyerek elővett egy 365 cm hosszú centit és levágott belőle egyet. Szerintem a szakaszpk soha de soha nem állt olyan közel az infarktushoz, mint aznap. :D

Kozsok 2013.12.10. 12:09:40

mi még 18 hónapra vonultunk. az utánunk jövők már csak 12-re. a változás miatt az állományunk egy részét elengedték 12 hónap után. mi maradtunk (kb: 1/3)létszámfenntartás és hasonlók miatt.
de mi már teljes zsoldot kaptunk. emlékeim szerint 4-5000 ft.ot. plusz kajapénz és egyéb juttatások... gyárban nem keretek ennyit akkoriban
süti beállítások módosítása