Centi_30.jpg447

 

 

 

 

Február 27. Péntek

Nem nagyon értem, de két szabadnapot kaptam egybe. Tegnap mikor készülődtem, a körlettársak meg is jegyezték, hogy ilyenről még sose hallottak, vagy a rendes évi szabit adják ki, vagy csak a sima 24 órás szabadnapra engednek.

A szabadnap egy igen érdekes specialitása a Ferihegyi határőr helyőrségnek. A katona egy nap pihenőre jogosult hetente. Ez a szabadnap. Ez minden alkalommal a határőrizeti nappal egy időben kezdődik és akkor is ér véget. A határőrizeti nap délután öttől másnap ötig tart, ami semmilyen befolyással nincs a szolgálatok kezdetére, mert soha nem délután ötkor indulnak, és nem akkor érnek véget. A reptéri fegyveres szolgálat 6-14, 14-22 és 22-6 óra közt zajlik, nekem, mint szinte állandó délelőttös szakácsnak előttük kell a konyhára mennem, vagyis 5-től 13-ig.

Hazamenni szabadnapra viszont csak ebben a hihetetlen ostoba időpontban lehetett, öttől-ötig.

De hogy ebből valaki kettőt kapjon az példátlan. Találgatják a körlettársaim, hogy ez kinek köszönhető, mi az apám, hol szolgál? Akkora csókosnak tartanak hirtelen, hogy mire felveszem a kimenő utolsó darabját, lélegzet visszafojtva, szótlanul, megilletődve figyelnek.
Ha most toppantanék egyet a lábammal, és rájuk kiáltanék, hogy huhh, összeszarnák magukat.
Röhej.

Szerintem meg csak tévedés az egész.
Olyan szépen borotválkozom meg, olyan tökéletesre rendezgetek magamon mindent, hogy simán átsiklom az ellenőrzéseken, kinn vagyok a laktanyából, nehogy valaki másnak is ez jusson az eszébe.

Ma meg szinte egész nap csak aludtam, olyan hihetetlen fáradtság jött rám, de lehet, hogy csak az otthoni ágy ismerős közege bódított el, mindenesetre délután keltem fel. Anyuék nem zavartak, csöndben jártak, halkan végeztek mindent.

alvas.jpg

Edithez nem volt már kedvem átmenni, majd holnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr24941529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigJoe 2013.02.27. 09:24:29

Amikor engem kiengedtek, nekem aludni nem volt kedvem. Sajnáltam rá az időt....
Aludni bent is lehet (pl: őrségben)

Dvorszky határőr 2013.02.27. 10:21:40

@BigJoe: Hát hülyén működtem már akkor is. :)

Oldm4n 2013.02.27. 11:31:21

A FEP-pen garantáltan nem alszol. Nincs ellenőrzés. Repülőgépek vannak. Sok. Nyomják a képedbe a végterméküket. Néha le is locsolnak vele, ha leszállás van és rossz helyen állsz. Dohányozni tehát tilos. Az őrszolgálat a pályánál elég nagy szívás. De maga a szolgálat elég laza, máshol sokkal rosszabb, így tulajdonképpen ajándék a BM-től. :) CSÓKOSOKNAK! (Gyanús maga nekem, Dvorszky határőr! PÉLDÁTLAN, hogy valakivel így kivételezzenek a maga státuszában! Nem Czinegének hívják magát valójában? :D)
Ó, igen, ha már őrszolgálat - A KAMPÓ-soknak járt egy extra ajándék őrszolgálatban. Nem tudom ismered e a kifutó végét, az őrszolg. járőr útvonalát, a 4-es főút felőli részt. 91-ben ott rosszlányok álltak a kerítés másik oldalán, (nem szögesdrót, sima hiányos betonfal, és/vagy drótkerítés) s néha, nem gyakran, de ha szóltak, csak átdobtad nekik a cerkát, ők meg szépen szájjal elintéztek. ;) Csak úgy. Legyen egy jó napja az aranyos kiskatonának. Igen, Ferihegy elég jó helynek számított.

Dvorszky határőr 2013.03.01. 13:21:40

@Oldm4n: A következő napi események, ahol még mindig a katonaság előtt megismert barátnőmre számítok ez ügyben, jól mutatják, hogy sajna nem ismertem azt az őrhelyet, szerintem akkor az még nem is volt, meg az a gyanúm, hogy az átkosban ott még nem álltak kurvák. Se.
:))
süti beállítások módosítása