Centi_30.jpg172

 

 

 

 

November 29. Vasárnap

Ma megszopatott a B. K. Zsolt éjjel, egy kopasz három órát pihent, míg én kettőt!!

Ferihegy 2-re vezényeltek, B. K. Zs volt az éjszakás ügyeletes helyettes.

Mióta tizedes lett, a tisztek egész egyszerűen tizedesnek tekintik és ugyanolyan szolgálatokba teszik, mint a többi tisztest.
Senki nem érti, hogy lehet ez.
Alegységügyeletesnek teszik a laktanyában és kutató ügyeletes helyettesnek a reptereken.
Hallatlan.
Ő gyűlöli ezt, de tehetetlen.
De ezt csak hiszi, mert nem az.

Sőt, olyannyira tevékeny, hogy ma például megszopatott.
Dühös voltam rá, mert nem figyelt a váltásra és nem figyelt rám. Ha nem is veszi figyelembe, hogy a váltásban én vagyok a legöregebb, mellesleg nála is öregebb, akkor legalább azt vette volna figyelembe, hogy jóban vagyunk.

Most így felvetődik, lehet, hogy csak én érzem ezt?

Sőt, még azt is lehet, hogy csak én érzem, hogy kezd tetszeni neki a parancsolgatás?
Valahogy a hideg kiráz, hogy olyasmit érzek belőle, amit nem szeretek.

A tisztesek idegesítő pökhendiségét.

Azt persze el kell ismernem, hogy nagyon rossz helyzetben van és az is látszik, hogy zavart.
De mintha tényleg tetszene neki, hogy parancsolgathat.

Nagyon remélem, hogy tévedek.

tizedes_meg_a_tobbiek_03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr915616829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szepi79 2013.11.29. 09:58:12

"Mióta tizedes lett, a tisztek egész egyszerűen tizedesnek tekintik"

azért ez valahol logikus. én pl. informatikus vagyok, és mind a családom, mind az ismerőseim engem informatikusnak tekintenek. :D

"De mintha tényleg tetszene neki, hogy parancsolgathat."

emlékszem én egy kb 1-2 hónappal ezelőtti bejegyzésre, amikor is egy bizonyos - éppen "megöregedett" - határőr a kopaszokkal pakoltatott sittet meg betondarabkákat, tiszta úri passzióból.

Dvorszky határőr, ezennel felszólítom, hogy a jövőben legyen egy kicsit következetesebb! :)

viccet félretéve, fura lehet ezeket így megírni, beleképzelni magadat a 25 évvel ezelőtti önmagadba, esetenként jókat derülni.

Dvorszky határőr 2013.11.29. 17:23:09

@szepi79, első ezen a néven: igen igen elvileg úgy szokott lenni, hogy a tizedes az tizedes, de ő nagyon kérte a tiszteket, hogy ne tekintsék annak.
De a tisztekben benne volt a reflex, tizedesnek nézték.
:)

Hát a következetesség ma sem mindig erősségem, de így leírva még engem is riaszt néha, milyen széles skálán mozogtam, de amúgy tényleg nagyon klassz tükör a blog, szinte önismereti tanfolyam :)

wrstjnethn 2013.11.30. 18:07:25

Valószínűleg csak benned maradt meg élénken a múltkori ölelkezős együttalvás, benne nem. Vagy csak simán dobott... :)

safranek50 2013.12.01. 12:16:20

"ő nagyon kérte a tiszteket, hogy ne tekintsék annak."
Van ennek egyszerűbb megoldása:
70 tavasza, Lillafüred, surcitárs, aki kopáran zlaj irnok lett, szólit, hogy vendég egy sörre a kantinba, izibe.2 sör után megsúgja a csillaghullást.
Másnap reggel szönyeg széle: Kérek kimaradást.
22 ig engedélyezem.
Este van, este van, ki ki nyugalomba, én már lyukasra alszom magam az Alsóhámori kocsmába, rég horpasztanék a többivel, de NEM! Éjfél előtt nem szabad beérnem.
No, másnap reggel szönyeg széle: Jelentem rendelve.
Miért?
22 helyett 24 re értem be.
S azóta lőn a rendfokozat: V.K.Ö.Sz.
Vezérkari Öreg szárcsa a megszólítás, mely, mint tudjuk az összes lampaszos vadásznak vigyázállást jelent.
Aszódról ismert, örmiként szerelt haveromat 2 hónappal később már rángatták, én mindent megúsztam.
Hát igy is lehet.
süti beállítások módosítása