Centi_30.jpg 512

 

 

December 24. Szerda

Ma hajnalban hazaengedtek bennünket, a karácsonyt otthon töltöm. A kopaszok fele most, a másik fele szilveszterre megy haza.

Azt hittem ciki lesz katonaruhában parádézni végig a fél országon, de még egy kicsit büszke is vagyok rá. Persze, nem a csajoknak tetszik,  hanem az idősebbek biccentenek néha barátságosan. A vonaton egy öreg néni meg is jegyzi, hogy olyan gyerekarcom van, el se hiszi, hogy már katona vagyok, és biztos nehezen bírom.

Biztosítottam, hogy nekem is inkább rossz álomnak tűnik.

Szép karácsonyunk volt, Anyu elérzékenyült, Apu szemében is büszkeséget láttam, nem is amiatt, hogy katona vagyok,  hanem, hogy Ő is úgy látja, jól viselem. Öcséimnek a tányérsapka tetszik.

Editnek, a barátnőmnek semmi se.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr724897333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzimorzi 2013.10.17. 16:28:37

Jesszus, ez a tapéta! Mindenhol ez volt? Az egész Római Lakótelepet ezzel tapétázták ki az építők 1986-87-ben, és láttam olyan lakást, ahol 2003-ban még mindig ez a rusnyaság volt a falon. Brrr.
Üdv:
b

Dvorszky határőr 2013.10.17. 17:32:50

@borzimorzi: Nem is tudom, hogy tudott marihuana mintás tapéta akkor elterjedni. :))
süti beállítások módosítása