Sziasztok, rábukkantam Rollende Landstrasse korábban megemlített írására, aki szinte az elejétől aktív olvasója, kommentelője volt a blogomnak. Nem tudtam, hogy pontosan mikor jelenik meg, de ma megláttam.

Talán nem veszi zokon, ha beteszem ide az írását:

Az utolsó magyar vonatrablás.

 

rs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr576222922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rollende Landstrasse 2014.05.31. 13:52:46

Kösz szépen, hogy kiraktad. Ismerve az itt kialakult közösséget, már nem is csodálkozom, hogy három kedvenc blogom (Surranó, Ritkán látható történelem és Techstory) írói kölcsönösen olvassák egymást, sőt a kommentelők között is van olyan, akit innen ismerek.

johnibyg 2014.05.31. 21:09:57

@Rollende Landstrasse: kösz, a Techstoryt eddig még nem ismertem

Dvorszky határőr 2014.06.02. 13:42:42

@Rollende Landstrasse: Kifjezetten érdekes volt, erről az időszakról nem sokat tudtam.
:))
süti beállítások módosítása