Centi_30.jpg276

 

 

 

 

Augusztus 17 Hétfő

ÖREGEDŐ vagyok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A felénél tartok! Öregedő! Benne van a nevében a kor, már véletlenül sem lehet kopasznak, fiatalnak hívni. Már csak a „gedő” szórészletet kell elhagyni és mindenki bekussolhat, az leszek, ami a nevem, és most megelőlegezett öreg lettem. Hurrá!

De sajnos ez az öröm az állapotomon nem látszik meg. Valami kórság leterített, lázas lettem, émelyegtem, mentem is a dokihoz rögtön.

Nocsak, beteg lettem, kérdi az orvos, mintha lenne némi él a hangjában, meg se várta, hogy befejezzem, mi is a bajom, bevágott valami injekciót a karomba. A gyógyszer múltkor nem hatott, ez most fog, mondja, és már tessékel is kifele.

injkció.jpegVagy nevelési céllal kaptam, márciusban ugye sűrűn jártam hozzá úgy, hogy semmi bajom nem volt, vagy ez az injekció tényleg csodaszer, és bármi bajom van, meggyógyít, mert ugye a doki nem tudja mi bajom, nem hagyta elmondani. Vagy valami hatóanyagot tesztel a katonaságon valami országos egészségügyi fő-fő hivatal. De valamivel tényleg jobban lettem, izzadok, mint egy ló, de a lázam lement, ezért el tudok menni délutános szolgálatba.

Ferihegy 2-n álltam kinn, kutyával. Ködit az öreg csatalovat vittem ki, talán érzi, hogy nem vagyok valami jól, mert többször is közelebb oldalaz és nekidől a combomnak. Ez segít, jó a testmelegét érezni. De megszédültem kinn, olyan mintha napszúrást kaptam volna.
Este bezuhantam az ágyba, majdnem ájultan feküdtem reggelig ruhában.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr165359131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.17. 11:24:43

Lehet, hogy már írtam itt is valamelyik bejegyzés alatt...
Amilyen messzire vissza tudok emlékezni az időben, kb. ált. iskola 1. osztályától kezdődően, minden télen rendszeresen elkaptam az influenzának nevezett nyavalyát. (szóval a szokásos légúti gondok+láz)
Ez kitartott a katonaságig. Bevonuláskor belénk nyomtak valami lószérumot, az azt követő néhány évben semmi bajom sem volt. (pedig néha olyan jó lett volna egy hetet betegállományban tölteni, mert két napig lázas vagyok ;) )
Szóval volt valami "csodaszerük" az biztos. :)

dwr 2013.08.17. 19:04:43

Szervusz Dvorszky Hör!
Régen kommenteztem nálad,parancsolj, itt a beígért kutyafürdetős sztori.
-91 júliusában, amikor a 30 fokok kezdtek kopogtatni, a kutyás kőrlet egy emberként megszavazta, hogy kutyafürdetést tartunk. Évi 2 alkalom volt talán az előírás, de télen ki az a barom aki megfázítja a kutyáit. Nos, az idő megfelelő, a kutyakádat (lestrapált fürdőkád) elővarázsoltuk, langyos vízzel feltöltöttük.Felvettük az előírásos ((: öltözetet ( kasztró..izé, surranó+kék torna klottgatya) azon kívül szigorúan semmit,ennek később fontos szerepe lesz.
A 12 kutyánk közül kb 5 eszeveszetten rühellte a fürdést, 4 fegyelmezetten tűrte, 3 pedig kifejezetten élvezte. Na azokat a fürdésgyűlölöket kutyánként 4-5 ember fogta, samponozta.Szájkosár rajtuk
samponozáskor persze kicsúszik-kiugrik a kádból.Képzeld magad elé a Benny Hill Show szakszofon zenéjét, elöl rohan egy félig habgombóc kutya, mögötte 6 ordítozó szintén habos félnótás, akik a derékszíjukból lasszót formálva próbálják befogni az egyre ravaszabbul cikázó habcsomót. Kb így zajlott 5-ből 3 blökivel az élményfürdő.A többiekkel nem volt különösebb gond, a samponozás utáni slaggolásért szinte 2x álltak sorba abban a dögmelegben. Ezután jött a számunkra kellemetlenebb rész, a mosott kutyákat pórázon futtatni kellett kb 15-20 percet amíg a szőrzet puhább alsó része is megszáradt.A jóiramú napon szaladgálást(ömlött rólunk a víz), valamint a sikeres fürdetést egymás szarrá slaggolásával ünnepeltük meg...mint mindent azon a nyáron.
Üdv: kisberben

Dvorszky határőr 2013.08.21. 11:56:34

@dwr: )))) ez jó, most ezt én Anyunál éltem meg, amikor a németjuhászt a napokban fürdetni kellett. :))

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.08.21. 13:52:06

@Dvorszky határőr: próbálj macskát fürdetni! Majd rájössz, hogy ez még pozitív élmény volt! ;)
süti beállítások módosítása