Centi_30.jpg 441

 

 

 

Március 5.  Csütörtök

Cupi tényleg tök hülye, ma már elfelejtette, hogy vasárnap majdnem borult miattam az egész rendszer, mert megint kiengedett szabadnapra. Nem is kértem, csak úgy szóltak. Megint mindenki azt hiszi, mégis csókos vagyok. Mindenesetre úgy döntöttem ellopom ezt a napot is, így hát nekiindultam.
Az első ellenőrző ponton túljutottam, de a csapatügyeleten Koltay zászlósnak feltűnt, hogy nem vagyok kellőképp megborotválkozva. A Koltayról az a hír járja, hogy a legszemetebb altiszt a laktanyában, öreg katonákat láttam rettegni tőle. Megborotválkoztam, újra megpróbáltam kijutni. Koltay alaposan átvizsgálta az államat kallódó rakoncátlan szőrszálak után kutatva.

Kicsit hátrébb lépett.

– Na, mutassa a táskáját!

Kinyitottam, most épp semmit nem akartam hazavinni, tök üres volt. A Koltay belenézett. Félmosolyra húzta a száját.

– Mi az ott az alján?

– Zászlós elvtárs, arra a fehér kis izére gondol?

A férfi újra maga elé vonta a táskát.

6466603-wooden-jin-jang-symbol-over-white-background.jpg– És a sárga, ott a fehér mellett? Ezekről mi a véleménye?

– Jelentem, a fehér az szalvétadarabka, a sárga pedig valószínűleg kenyérmorzsa.

Koltay felemelte a hangját.

– És mit keresnek ezek a táskájában?

– Jelentem, a kenyérmorzsa abból a szendvicsből lehet, ami egy fehér szalvétában volt… 

– Na ebből elég, katona! A babájának magyarázkodjon, amikor nem áll föl, itt tisztán kell tartani a kincstári szerelvényt. Ma nem megy sehova! Lelépni!

Nem mentem sehova.
Frissen borotváltan heverésztem a körletben. A körlettársaim kezdenek fogadásokat kötni, hogy vajon csókos vagyok-e vagy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr34941540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungarisztan 2013.03.05. 09:45:41

„A körlettársaim kezdenek fogadásokat kötni, hogy vajon csókos vagyok-e vagy nem.”

Én ugyan nem értek hozzá, de nem lett volna egyszerűbb összehaverkodni velük? ;o)

BigJoe 2013.03.05. 10:42:04

Rólam a "nemkopaszkoromban" megállapította a komám:
Te csókos vagy a Pallánál, meg a se..mnél.
De nem, csak szerencsés voltam.

Dvorszky határőr 2013.03.05. 20:19:01

@hungarisztan: Azzal nagyon megkönnyítettem volna a dolgom. :)) Semmi sportértéke nem lett volna a dolognak.
:)

Dvorszky határőr 2013.03.05. 20:19:52

@BigJoe: Igen ezekben a dolgokban a szerencse nem árt. Engem mindig az húzott ki a szarból.
:))

ami-15 2013.03.06. 08:28:57

"Kinyitottam, most épp semmit nem akartam hazavinni, tök üres volt."
A kötelező tartozékok? Varrókészlet, 50cm WC papír, esőkabát? Nekünk rá voltak állva erre.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2013.03.06. 22:31:06

@ami-15: 50 cm wc-papír, jaja. nálunk azért is visszaküldtek (pl. nagy alhdgy, bassza meg az anyját ezúton is), ha nem volt 50 cm, +- 0 cm.

Dvorszky határőr 2013.03.07. 13:05:45

Ja hát persze ezek benne voltak, de egy tasakban mind, helyet alig foglalt, látványra üres volt, a táskám, de nekem a vécépapír hosszát szerencsére sose vizsgálták. :)

BigJoe 2013.03.07. 16:18:25

Nálunk nem 50cm volt, tekintettel a HŐRség 90-es évekbeli állapotára 70cm-t volt a norma. (a tévedés jog fenntartva!)

(h)öreg 2013.03.07. 20:48:14

60 cm wc papír,gomb készlet (Minden használatos gombból 2 db), tű,cérna,borotválkozó készlet,telefonáláshoz aprópénz,a VÁP is ellenőrizhette

(h)öreg 2013.03.07. 20:55:25

@(h)öreg: Ja, és természetesen fésű.

BigJoe 2013.03.08. 10:16:01

@(h)öreg:
Nekünk gombot nem kellett cipelni, és az apró sem volt feltétel.
A wc papír hosszának mghatrározása a mai napig rejtély számomra, mitől 70/60/50cm? mért nem 1 méter, vagy 13 lap?
süti beállítások módosítása