Centi_30.jpg181

 

 

 

 

November 20. Péntek


Matyinak köszönhetően nem voltam sokat kinn éjszaka, de reggel éreztem, hogy ehhez nekem inkább fáj a torkom és ezért reggeli után elmentem a dokihoz.
A torkom mindig piros.
Csak meg kell köszörülnöm és iszonyú betegnek látszom.
De a doki nincs meggyőzve, ingatja a fejét, majd szó nélkül elküld. Délután szemlét tartanak a tisztek a körletekben, rendet kell csinálni.
A természet rendje, hogy nekem nem kell.
Meg Lufinak sem.

Most lettem öreg, Lufi pedig leszerelő, alig három hónapja van hátra.

Így mi az ágyon fekve várjuk, hogy Petró Dezső megcsinálja. Minden alkalommal sikerült eddig valahogy ellógnia, most viszont nem volt szerencséje, hárman voltunk csak a körletben. Néha Lufi hanyatt fekve, mint valami karmester, széles mozdulatokkal instruálta, ezt ide, azt ott még egyszer, de aztán elfáradt és hagyta, hogy Dezső sunyi pillantásokkal fellesve, hogy figyeljük-e még, egyre lanyhuló intenzitással maszatoljon.

Aztán jöttek a tisztek és Lufitól, mint rangidőstől kérdezték, hogy ez mi?
– Ez miért nem ott van? Az meg? Mintha le se lenne törölve, le kellene még egyszer! Igen az lesz a legjobb. Az egész körletet takarítsák ki újból! De ragyogjon!

Lufit ilyennek még nem láttam, úgy indult meg Petró felé, hogy azt hittem egyben lenyeli.
Még bele is férne.

takaritas_.jpgEttől megijedtem én is, ugrottam oda, senkinek se lenne jó ez, de addigra Lufi már sziszegett, hogy ezt többet soha, érted, kisgyerek? Most megnézed, milyen a tiszta körlet, és bármikor mondom, hogy ilyen legyen, te megcsinálod, nem kell szólni, nem kell kérni, hogy mit kell még letörölni, letörlöd. Most megcsinálom én, te ülsz és nézed. És megjegyzed öcsém, értve vagyok?

Olyan tömeg tornyosult Petró fölé, hogy nem volt kérdés, hogy ezt nem akarja még egyszer átélni.
Lufi egyébként nem ilyen, nagyon is nyugodt és szarik a korosztályos különbségekre, ő se szeret senkit ugráltatni, de ugrálni sem akar már. Most lett leszerelő, jogos is az elvárása.
De én szarban voltam.

Úgy gondoltam, takarítson a faszom.
De ha Lufi takarít, én nem fekhetem.

Így mikor Lufi elismételte Dezsőnek, hogy most ő megcsinálja, jól figyeljen, én is bekapcsolódtam, hogy igen, most megcsináljuk, de jól figyelje meg, mert mindig ilyennek kell lennie a körletszemlén.

Lufi nem kímélte magát, nekem se lett volna illendő, és végül egész jól is esett ez a vad, elszánt, pörgős munkavégzés és mikor készen lettünk, egymás tenyerébe csaptunk Lufival, hogy ez jó volt.
Kemény volt, de jó volt.

Petróra se haragudtunk, Lufi barátságosan mondta neki, hogy ecsém, szaladj a tisztekért.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr685588837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pedezsi 2014.01.28. 20:43:32

Kicsitt sok a valótlanság ezekben a történetekben, én ott voltam de ezekre a kamu történetekre nem emlékszem....

Dvorszky határőr 2014.01.28. 21:49:15

@Pedezsi: A valótlanságról írtam már a korábbi kommentekben, én azt már letudtam, de ha Te vagy Petró Dezső, akkor azt kell mondjam, hogy egy kopasz berben ne magyarázzon nekem.
Hacsak nem egy sör mellett teszi. :-D

Pedezsi 2014.01.29. 06:01:49

Ez a kopaszozás kicsit béna egy Mágustól, de a Lufis szöveg tutira nem történt meg.én csak tudnám.Sika mika vollt de hogy sunyi lettem volna...

Dvorszky határőr 2014.01.29. 12:08:54

@Pedezsi: Na látom megsértettelek.
Kétféle embernek emlékszem a nevére, azokéra akiket utáltam, meg azokéra, akit kedveltem. Te az utóbbiak közé tartoztál. Sok nevet megváltoztattam, azokét, akiknek nem akarok ártani, jóllehet nem kedveltem. Azokat akiket nagyon utáltam, saját nevükkel szerepelnek a történetben, bár semmilyen érzésem nincs most velük kapcsolatban, mégis úgy éreztem megérdemlik. És ugyanezen okból tettem bele azokat saját névvel, akiket kedveltem, mert szintén úgy éreztem megérdemlik. Ha valaki jó gyerek volt, azt szívesen kürtölöm világgá. Végigolvastam most ezt, amit írtam ebben a posztban Rólad, el kell ismernem, hogy itt nem lehet pontosan tudni, hogy hova is tartozol, de én ezt az egész blogot egy folyamatként élem meg és valamelyik korábbi, vagy későbbi posztban leírtam, hogy jó gyerek voltál. A sunyi szó lehet hogy erős, de inkább a sumák szinonimájaként írtam, mert úgy emlékszem Rád, hogy azért amit lehetett elsumákoltál, de ezt magamról is írtam, én is mindent el akartam sumákolni. Meg még arra emlékszem, hogy néha idegesítően önérzetes kopasz voltál, bár komoly súrlódás köztünk szerintem nem volt. Sőt az előre megírt posztok valamelyikében, február közepe felé újból leírtam, hogy jó gyereknek gondoltalak. Ha a sunyi szó nagyon mellbevágott, akkor azt szívesen javítom, elnézést kérek.
:)
A fenti poszt megtörtént, nyilván párbeszédekre szó szerint nem emlékszem, de Te elmaszatoltad a körlettakarítást, Lufi kurva ideges volt és én is mert Lufi miatt nem tehettem meg, hogy ne takarítsak én is.
Tudom, mert ott voltam.
:))

Pedezsi 2014.01.29. 16:52:59

Nem sértettél meg,és ennyi év távlatából faszság is lenne megsértődni,hiszen az igaz hogy voltak korosztályok és mindig a kopasz szívott. Én csak csodálkoztam hogy "mesehős lettem" ha nem is a legjobb színben.Én úgy látom hogy erősen kozmetikázott dolgokat írtál itt bár a történeteknek van némi igazsága pl. a ciházás,rövid ugrás stb.Megpróbálom más szemmel olvasni az egyébként érdekes visszaemlékezést hiszen én ott voltam és hasonló dolgohat éltem át akkor...

bagamoyo 2014.01.30. 06:50:01

@Pedezsi: Ugázol, itt össze-vissza, közben a lényeget nem látod.. :)
Legszívesebben a régi stílusodban mondanám, de az leírva vállalhatatlan, sajnos.. :D
Szóval, ne kötözködj, inkább gyere el sörözni, oszt, mesélj mi van veled, Kisdezső!:) Elhívom a Bálnát, és benyomjuk a sípot te kopasz berben, azt akkó legyen nagy a szád! :D

bagamoyo 2014.01.30. 06:53:26

@Pedezsi: Muszáj, kozmetikázni, hiszen még Rád, sem merek kontrázni a régi stílusunkban, leszáradna a klaviatúra a gépről, bmg! :D

bagamoyo 2014.01.30. 06:58:35

@Pedezsi: És örülök, hogy felbukkantál!! :)
süti beállítások módosítása