Centi_30.jpg440

 

 

 

Március 6. Péntek

 

100 napos vagyok!!!  Már csak 440!!

 

Az első BT (bent töltendő) szabadnapom! Heverésztem, aludtam, nem piszkáltak. Az, hogy szakács vagyok, ad némi védettséget, mert az ablakból látom a saját korosztályom külső körleten.

Lehet, hogy tényleg csókos vagyok?

Külső körletnek - nemes egyszerűséggel - a laktanya udvarán végrehajtandó feladatokat nevezték, az ott végzett munka az épület előtti területen szemétszedést, falevélszedést jelentett, a hátsó, gazos részen pedig gyomlálást, és a korábban valami okból ide lerakott jelentős mennyiségű sitt, betongerenda mozgatását.

depositphotos_4549903-The-sleeping-cook.jpgEste levezényeltek a konyhára, de lusta voltam dolgozni. Minden délután leküldenek két katonát a konyhára, néhány órát mosogatni, takarítani. Arra gondoltam, a vacsorára szánt buktát ezek az úgynevezett vacsorások is ki tudják osztani. Fejenként egy bukta, pofon egyszerű.
Addig én az öltözőben aludtam. De nem volt sokáig nyugtom. A vacsorásaim korrupciójával nem számoltam, minden ismerősnek, öreg katonának többet adtak, és emiatt negyvenen bukta nélkül maradtak. Nagy a kiabálás, dühöngés. Szerencsémre találtam lekvárt és kenyeret, azzal betömtem a szájukat, de a csapatügyeletesnek el kellett újságolnom, hogy elszámoltam a dolgokat.

– ÁÁÁÁáá!! Maga az, aki még a táskájában sem tud rendet tartani! – fogadott Koltay újra. Átkarolta a vállam, visszakísért a konyhára, közben baráti szavakkal ecsetelte, hogy a következő szabadnapom alkalmával lesz időm itt benn matekot tanulni, ezt Ő maga személyesen biztosítja nekem.

Köszönetet mondtam és elbúcsúztunk.

A két vacsorás augusztusi leszerelő volt, jóval idősebbek nálam, de mivel dühös voltam, éjfélig takaríttattam velük. Még az öltöző szekrényeket is lesikáltattam. Nem mertek ellentmondani, látták, hogy milyen bizalmasan csevegett velem Koltay zászlós.
Tehát csókos vagyok.

bukta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr564941552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldm4n 2013.03.07. 09:39:06

Nem tudom. Én kimondottan szerettem a külső körletmunkákat. Ott legalább nem baszogat senki. Kiadják a feladatot, néha rád néznek, nem fekszel e valahol stikában, de ha látják, hogy a feladattal piszmogsz, illetve soha nem buksz meg lógáson, akkor a kutya nem szól hozzád. Kiváló alkalom az elmélkedésre, a "hogyan tovább" kérdésekre. Adyligeten, a kiképzés alatt kimondottan szerettem a "kertrendezést". Az legalább kiszakította az embert az unalmas napi rutinból.

Oldm4n 2013.03.07. 09:41:00

Egyébként igen, hibáztál! A seregben a korrupcióra MINDIG számítani kell! Ezért kell mindenkit állandóan ellenőrizni...

Dvorszky határőr 2013.03.07. 13:00:49

@Oldm4n: valahogy úgy éreztem, hogy a nem csinálok semmit, az sokkal jobb bármit kellene csinálni helyette. De az igaz, hogy volt amikor jól esett a külső körlet nekem is.
Nálatok is volt ez az ún. határőrizeti nap? 5-től 5-ig?

A korrupcióról meg azóta jól tudom mit is jelent. :))

Oldm4n 2013.03.07. 13:16:50

Volt bizony. Azt is megmondom, azért öttől, mert négykor mennek haza a tisztek, így nem kell lealacsonyodniuk a sorállományhoz és annak tevékenységéhez...

HajdúB 2013.06.30. 21:17:37

Gyerekek én két évig voltam bent de komolyan mondom hogy a két év alatt én csak a kiképzésen Csornán voltam egyszer konyhás. Az őrsön a konyhai melót a szakácsok csinálták.

HajdúB 2013.06.30. 21:17:37

Gyerekek én két évig voltam bent de komolyan mondom hogy a két év alatt én csak a kiképzésen Csornán voltam egyszer konyhás. Az őrsön a konyhai melót a szakácsok csinálták.

HajdúB 2013.06.30. 21:18:51

Bocsi de kétszer ment ki a komment.

Dvorszky határőr 2013.07.03. 13:09:15

@HajdúB: szerencsére ez megváltozott. :))
süti beállítások módosítása