Centi_30.jpg145

 

 

 

 

 

December 26. Szombat

Ünneplem a karácsonyt, ahogy csak bírom.
De alig megy.

Mert ma megint Rövid Ugrásom volt, a tegnap reggeli bukással terhelt délelőtti szolgálat után beraktak éjszakára.

Ott a felszálló gépek háromszög alakját és lámpasorait gondoltam feldíszített karácsonyfának, de majdnem olyan gyorsan illantak el, mint a róluk szóló gondolat.
Ma még karácsony van, érezni kéne egy kicsit, valamitől megjöhetne már.
Szeretetben jelentkezhetne.
Nekem Itt benn, a másik körletben jobb volt.
Több embert kedveltem, mint a mostaniban.

Amikor reggel bejöttem, összefutottam Zádori hadnaggyal és Szadó őrnaggyal. Zádori lapos pillantásokkal méregetett, és meglehetősen meglepődött, hogy kihallgatást kértem tőle. Feltételezem, nem gondolta, hogy van pofám a tegnapi balhém után az orra elé kerülni.
Hogyne lenne.
Kinyögte, hogy tíz perc múlva az irodájában.
Ott is voltam és mondtam neki, hogy vissza akarok költözni a 2-es körletbe.

Levegőt se nagyon tudott venni.

– Dvorszky, már megint kezdi? Nem tud egy percig nyugton maradni? Azonnal menjen innen, hallani se akarok magáról.

Kijöttem tőle, de nem éreztem, hogy ezzel vége is, majd megyek feljebb, Balrog őrnaggyal majdnem heti szinten összejárunk, miért ne segítene? Majd jövő héten felkeresem. Ha a tegnapi bukásom miatt nem küldenek, akkor megyek magamtól.

De egyelőre maradok a seggemen. Nem költözöm.
Nem kaptam ajándékot.
Milyen karácsony ez?
Az Isten verje meg.

isten.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr575622346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wrstjnethn 2013.12.26. 21:43:05

Ajándékot nem csak az kap, aki jól viselkedett év közben? Elhagyni a gépfegyvert, kiszökdösni a laktanyából, teherautót tilosban vezetni, szolgálati helyet elhagyni, parancsot rendszeresen megtagadni, feleselni nem jelent túl jó magaviseletet szerintem.

alien 2013.12.27. 00:24:45

Azt nem értem, hogy tényleg nem tudtak smmit tenni? Egy ilyen példa az egész bandát felbomlaszthatja, azaz, ha o nem mossa fel akkor en sem

hungarisztan 2013.12.30. 13:04:01

„Balrog őrnaggyal majdnem heti szinten összejárunk”

:oD
Ez kész!

Dvorszky határőr 2014.01.02. 12:50:14

@wrstjnethn: :)) jó, jó, voltak kisebb-nagyobb bakijaim. :)

Dvorszky határőr 2014.01.02. 12:51:35

@alien: Hát alapesetben az ilyen feladatokat így is, úgy is meg kellett csinálni, a legtöbbje úgy volt vele, hogy ma én, holnap más. Így nem az lett, hogy más is engedetlenné vált, hanem csak utált, akinek helyettem kellett megcsinálnia.
süti beállítások módosítása