Centi_30.jpg474

 

 

 

Január 31. Szombat

Kis visszatekintés:

Cikkek a Mi, Határőrök című 1983-ban megjelent kiadványból. Kiadta a BM Határőrség Politikai csoportfőnöksége.

Mihat_1k.jpg

Mihat_2k.jpg

Mihat_3k.jpg

Mihat_4k.jpg



A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr875051938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hungarisztan 2013.02.06. 23:32:05

Jé, pont ilyen bullshitekkel etetnek ma is!

HajdúB 2013.06.07. 20:30:58

1978 ősze Csorna. Az ebédlőben ül a teljes harmadik század. A fejtágítást a zászlóalj politikai tisztje (kilós) tartja. Kb egy hónapja vonultunk be, nyomja a szokásos lózungot a kapitalistákról. Engem mindig érdekelt a politika, érdeklődéssel hallgatom. A kilós felteszi a szokásos kérdést elvtársak van e valakinek kérdése.A század túlnyomórészének már nagyon elege volt a szövegelésből.Közvetlenül előttem ült a másik szakaszból egy srác, a nevét nem tudom. Azt azonban ma sem tudom eldönteti hogy tökös gyerek volt vagy csak simán idióta.Felemeli a kezét, a kilós megörül, na végre valaki kérdez tőle. A gyerek kérdezi. Százados elvtárs miért vagyok én itt ? Nem tudom hogy a századból hányan értették meg a kérdést teljes valójában, szerintem kevesen mert a sokan nyitott szemmel aludtak. Én azon kevesek közzé tartoztam akik megértették.A kilós sem értette elsőre, mert elkezdte magyarázni a két világrendszer antagonisztikus szemben állását. A magyarázat után a gyerek ismét szót kért. Miszerint továbbra sem érti hogy ő miért van itt. Én odasúgtam neki hátulról, bazd meg értsd már meg mert ebből balhé lesz.De a srác a kilós további szövegelése ellenére sem akarta megérteni, valószínű hogy a gyereknek már kész terve volt. A pol tiszt rájött hogy itt már többről van szó, közben ugyanis felébredt a század és mindenki élénken figyelt hogy mi jön ki ebből. A kilós berekesztette az okítást, a gyereket felvitte az irodájába, hogy ott mi zajlott le csak pletyka szinten hallottuk. A pol tiszt egész este győzködte a gyereket, de nem sikerült meggyőznie, Nem is engedték vissza a szakaszához. Másnap reggel találkoztunk vele a mit két tisztes kíséretében mentek ki a vasúthoz. Felvitték Ady ligetre hogy mi történt vele nem tudtuk meg később sem.
süti beállítások módosítása