Centi_30.jpg221

 

 

 

Október 11. Vasárnap

Negyedik nap laktanyafogság.

Kaptam egy szabadnapot, mert az ugyanúgy jár, ráadásul beleszámít a laktanyafogságba. Megint heverészek egész nap. Tehetem, most kétszeresen is, mert büntetve vagyok, meg juttatást töltök. Bent töltöm nyilván, ez nem kérdés, de legalább alszom. Répát Rövid Ugráltatják, ma sajnos egyszerűen nincs ideje kilógni, egyedül meg nem akarok.
De megbeszéltük, hogy holnap kimegyünk, kiszökünk a laktanyából.

egyedül.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr365521213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leon Cor Leoni 2013.10.11. 13:26:32

Csodálkozom, hogy nem lőttek agyon a reptér betonján, elrettentő példaként :D

Bocimaster 2013.10.11. 23:04:47

Én 95ben vonultam Adyligetre, majd a kiképzés végén átkerültem Ferihegyre az Idegenrendészethez. Cifra egy szolgálat volt, mivel a laktanyában egyedül én tudtam angolul. Ez azt jelentette, hogy ha kellett akkor az éjjel közepén mentem tolmácsolni egy éppen elkapott külföldihez, vagy éppen valamelyik társamat túlkapással megvádoló külföldi panaszait fordítottam a vizsgálóbizottságnak. Ezenkívül akkor üzemelték be a számítógépes nyilvántartást a határőrségnél és rajtam kívül semelyik idegenrendész nem értett hozzá (beleértve a hivatásosokat is). Mindenki kapott egy felhasználó nevet és hozzáférési jogköröket, ami természetesen inkább akadályozta a munkát, ezért csináltam egy admin usert full jogkörrel és onnantól kezdve mindenki azt használta. Ahogy visszahallottam még évekkel később is:). Lehet majd leírok pár történetet később, van vicces meg durva is bőven:).
Na de nem is szaporítom a szót, a blog kiváló!

Maczi 2013.10.20. 01:38:33

A számítógépes nyilvántartást már korábban is bevezették, mikor elkészült Ferihegy2. Igaz, akkor még csak nagygépes rendszer volt. Az útlevélkezelő a fülkében az útlevelet betette egy kamera alá, aminek a képét az operátor lányok nézték egy monitoron és ők vitték be az adatokat terminálon keresztül a nagygépbe, hogy van-e valami az illető ellen. És ha volt, jeleztek lámpával az útlevélkezelőnek.

Dvorszky határőr 2013.10.21. 16:18:32

@Bocimaster: mindenképp írjad, nekem nagyon tanulságosak a viszonyok az előttem szolgálók kommentjeiből, meg az utánam ferihegyen szolgálók kommentjeiből.
Azt pl. nem tudtam, hogy volt ilyen, a határőrségen belül, hogy "idegenrendészet"
szóval hajrá :))

Dvorszky határőr 2013.10.21. 16:19:58

@Maczi: ezt bakker nem is tudtam egyáltalán :)

Maczi 2013.10.21. 17:05:09

És a KEO járatról hallottál-e? :)
süti beállítások módosítása