Centi_30.jpg83

 

 

 

 

1988. február 26. péntek


Ma enyhült egy kicsit a láz, de újabb kín bukkant fel.
Kezdem azt érezni, hogy nem érte meg ez a műtét, lehet, hogy épp benn szopnék a laktanyában, de ezek a különböző erősségű fájdalmak, láztól sajgó ízületekkel borzalmasak.
Ma azzal kínlódtam, hogy öklendeztem egész nap. A varratokról a doki azt mondta, hogy felszívódik a nagy részük, két helyen csinált csak olyan öltést, amit majd ki kell szedni. Azt nem is értem, hogy ez a merev drótszerű valami, hogy szívódik fel?

csomó.jpgAzt, hogy épp melyik fajta zavart ma, nem tudom.
Mindenesetre reggel, amikor teát ittam, egyszer csak egy kisebb fajta csomó levált a többitől és befordult mélyen a nyelőcsövembe. Felfelé nem jött, nem is tudom mivel szedhetném ki, krákogni, köhögni nem tudok, annyira fáj, hogy összecsinálom magam.
De nem ment lefele sem, mert a vége a torkom húsából jön ki, nyilván belül egy másik csomóhoz tartozik, vagy csak egyszerűen bele van a húsba ágyazódva.
Ha nyelek, akkor a nyelés mozdulata vinné lefele a csomót, csakhogy az nem jön és emiatt húzza a húsból ki a zsinórt. Az se mozdul, csak borzalmasan éles fájdalom, amellett, hogy a megakadt csomótól úgy érzem mindjárt hányok.
Az öklendezés még durvábban rángatja a csomót és ma egész nap azt próbáltam csinálni, hogy mereven igyekeztem tartani a torkomban mindent, hátha ez az öngerjesztő folyamat, hogy tartom magam amíg lehet, aztán önkéntelen nyelek, akkor fáj, irritál, összerándulok, fáj, öklendezem, fáj - ez nem indul el.

Az egész napom ráment, mikor este kiszakadt végre a csomó és lenyeltem, de ekkor megijedtem én is, meg a család is, mert vérezni kezdett, bár aztán hamar elmúlt.

Nem tudom.
Ki akartam kerülni a laktanyából.
Pár lázasan töltött nap megérte ezt a kibaszott szopást?

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr185748399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paveway 2014.02.26. 08:16:37

Van erre egy jó mondás, hogy is szól.... Ja, igen: Isten nem ver bottal :D

csucsu63 2014.02.26. 10:13:28

Amikor F1-en a századnál szalmonella fertőzés volt,és én nem kaptam el,azt mondtam mázlisták.Közben rájöttem,inkább a rövid ugrások,mint egy szobába bezárva zombiként élni:)

Oldm4n 2014.02.26. 11:40:07

Mi minden nem történik magával Határőr, amig az ember az unalmas északi-tengeren játszik lapátosat meg fúrósat.

Először is kikérem magamnak, aljas rágalom, hogy "a magyarok" miatt kellett leállítani a fúrószigetet, ahogy a Blikk Online-on megjelent! Tény, mi b***tuk el, mert rossz átmérőjű szár lett a fúrófejbe toldva, ami eltört, de a norvégok b***ták el valójában, mert amikor megérkeztünk, 24 órával később elhúztak a sunyiba, haza! Szóval otthagytak egy csapat teljesen tapasztalatlan kelet-európai mérnököt, meg frissen végzett fiatal rabszolgát -olcsók!- és elzúztak szabadságra. Nem kellett a fúrószárat kifizetni egyébként. (Itthon biztos levonja az "ál"alkozó.) Most pihi van egy jó bő hétre, aztán visszamegyek, mert kezdek belejönni, és a tenger gyönyörű. (Nem olyan hideg egyébként, mint innen gondolná az ember.) Kérdezte valaki, hogy lehet kijutni - Munkaügyi központ, ott van egy olyan, hogy külföldi munkalehetőségek. Ez tréfából külföldiül van írva, egyből szűrnek is. Az angolom fényéveket javult, már merek beszélni is! Az ónorvég, az izlandi, meg a dán nem megy, főleg mert csehekkel meg lengyelekkel bandázok. (Polak, wegier dwa bratanki):) Egész normális társaság egyébként, főleg a csehek, hoztak egy nagy hordó valódi cseh sört. Hánytál már 100 méter magasból tengerbe? Tudtad, hogy egy nagyobb tömbben indul, aztán kb 30 méter zuhanás után cseppekre bomlik és esőként esik tovább?! Én már tudom..! :D Lehet, hogy az a titok, hogy senkinek nem szabad a saját szülőhazájában élni? Úgy ki lehet jönni mindenkivel.!? (Titok, de vannak csajok is.) Van műholdas net is, meg laptopok, csak néhány óra fúrómunka után se kedved, se energiád ilyenre, maximum egy egygombos egérrel boldogulsz. Ha elég nagy a gombja. Egyébként meg nem érzed az ujjaidat... nesze, gépelj. Megyek olvasgatni! :)

zsolt64 2014.02.26. 16:48:54

Amennyiben tényleg indokolt volt a mandula eltávolítása akkor megérte, mert legalább ez is a katona-időből megy el. Vigasztaljon ez.

alien 2014.02.26. 23:21:02

@Oldm4n: örülök, hogy bejött kérjük a további sztorikat , chutulhut nem idefurni, mert azt sajnállnánk :)

Dvorszky határőr 2014.02.27. 18:06:55

@Oldm4n: Na én is örülök, látom nem csak a seregben zajlik az élet. Úgy nézem ez a fúrótornyos sztori az olyan lesz mint a hazai hegymászótörténelem Elbrusz nevű hegyén a leégett Priut menedékház története, hoyg volt ott egy magyar csapat, meg oroszok, akik bevodkáztak és az egyik részegen leejtette a benzinfőzőt, de aztán másnap kijózanodott oroszok mindegyike úgy emlékezett, hogy a magyarok voltak.
Emiatt egyébként rendszeresen érte, és néha éri ha nem is attrocitás, de kellemetlenség az orosz kaukázusba látogató hegymászókat. A 100 méterről hányás az izgalmasan hangzik, de kétlem, hogy meg tudnám figyelni, hogy esik cseppekre :))) Jöhet még sztori, ha érzed már az ujjad. :)

hungarisztan 2014.03.02. 00:29:42

@Oldm4n: Én kérdeztem, hogy megy a kimenetel, mert tényleg érdekelt, bár ha az asszony megtudja akár csak azt, hogy ilyesmi felől érdeklődtem, visszaköltözik a gyerekkel Magyarországra...

(Érdekes, mikor én jártam munkaügyi központba, akkor soha nem volt ilyen kiírás, pedig angolul is beszélek elég jól, meg norvégul/svédül/hollandul is egy picit. Na mindegy, ez a vonat már elment, de azért továbbra is érdekelnek a részletek. Szólj, ha indítasz blogot, beteszlek RSS feedbe.)
süti beállítások módosítása