Centi_30.jpg428

 

 

 

Március 18. Szerda

 

Nitró tizedes. Egy körletben vagyunk. Szolgálatvezető. A törzsszakasznál ő osztja be a szolgálatot. Megmondja, ki, mikor, milyen szolgálatot lásson el, ki, mikor megy haza.

Kis Isten.

Csak sajnos emellett igazi kisember, akinek tekintélye nem sok van, ezért ha kell, visszaél a hatalommal.

Erélytelen, azt is mondhatnám, hogy amolyan naiv ostobaság tompítja el, mert sok esetben csak lassan esik le neki, hogy befolyásolták, vagy viccet csináltak belőle. Tulajdonképpen nem rosszindulatú, csak nem érti, miért kevés az a relatíve magas poszt, amit megkapott, hogy elfogadott vezető legyen.

Azt vettem észre, hogy szabadidőmben egyre többször rendel takarításra.

Néha, mivel kopasz vagyok, a velem egykorú társaimnak a törzsszakasznál segítenem kell, ha épp nem vagyok szolgálatban, de eddig ez sem volt gyakori. Az a gyanúm, hogy Robi kérésére kezdett külön foglalkoztatni. Mert amikor másoknak semmit nem kell csinálni, gyanús, hogy Nitró engem hív kitakarítani a WC-t, ahol minden negyedik nap eldugul a piszoárok közös lefolyója. Vissza is okádja a tartalmát és sokszor kell centis húgyban beóvakodni a helyiségbe.

Nitrónak csillog a szeme, láthatóan élvezi, ahogy elmondja mi a feladat. Nem adtam magam könnyen. Nem volt kérdés, hogy meg kell csinálnom, de nem akartam szó nélkül nekilátni. Kicsit legyen mindenkinek kényelmetlen, ha szívatni akar. Ezentúl az lesz a taktikám, hogy minden alkalommal mindig vitába bocsátkozom. Ezzel sikerül a szívatásból mind több időt a vitával tölteni, néha többen is bekapcsolódnak, olyankor nehezebb dolgom van, nem egyszerű, két-három ember hülyeségeire rögtön, frappánsan visszavágni.

original.jpgMost azt magyarázom, hogy hozzon még embert, egyedül ezt nem lehet, szerezzen rendes eszközöket, mindjárt vacsora, nem is lesz időm, elmegyek szarni előtte, vagy hogy surranót kell pucolnom.

De végül csak elbaktatunk a WC-ig széles mozdulatokkal kísérve a vitát. Aztán állunk a helység ajtajában, centi magasan áll a húgy. Lábujjhegyen, groteszk tartásban lépdelek be, nehogy magasra csapjon a lé.

Nem is lehet feltakarítani, mert folyamatosan bugyog fel a csatornából. Amint egy kicsit fölszedegetek, böffen egyet a lefolyó és apró gejzírként kilök egy adagot újra.

Felmosófa és felmosórongy. Ezekkel kellene.

A rongyhoz hozzá nem nyúlok kézzel, a nyelet is magasan fogom.

Felszívja a cuccot az elnyűtt anyag, ki kéne csavarni.

Nitró vigyorog az ajtóban.

– Csináld Dvorszky, ne lazsálj!

A kurva anyád!

Megemelem a fát és erőteljes félfordulatot téve nagyot suhintok a fa végén prüszkölő ronggyal. Az elszabaduló húgy nagyot csattan az ajtófélfán, a tizedesem hátraugrik kifelé az ajtón, de még így is kap belőle elég sokat. Magas fejhangon szitkozódik, én kikiáltom, hogy bocs, most nem tudok figyelni másra, örülök, ha én nem leszek tiszta gané, csak kiviszem a cuccot kicsavarni.

Ez igaz.

A zuhanytálcába dobom a rongyot és bakanccsal alaposan megtaposom.

De ez nem az igazi.

Szólok a Nitrónak, hogy lemegyek a konyhára normális eszközért. Leenged, leszól a csapatügyeletesnek, hogy hagyjanak átmenni. Hozok egy gumis lehúzófát meg néhány liszteszsákot. Ezeket a folyosóra nyíló ajtó küszöbére fektetem, behúzom az ajtót, hogy ne folyjon ki a trutyi, a böfögő csatornanyílásba is beletömök egy kisebbet, beletaposom, aztán a lehúzófával áttologatom a budiból a zuhanyzó lefolyójához a bűzlő folyadékot. Hányinger kerülget, de megcsinálom.

Mikor visszaértem a körletbe, megálltam Nitró előtt.

– Kész a lakhelyed, beköltözhetsz, buzi. Ragyog, nézd meg! Megcsináltam, de ez volt az első és az utolsó alkalom. Hogy jobban értsd, a hugyos léből elraktam egy adagot, valamikor megkapod a levesedbe.

Szólni sem bírt, annyira elképedt.

Rezzenéstelen maradt az arcom, komolynak látszottak a szándékaim.

– Leellenőrzöm, de Dvorszky, azt meg ne merd, meg ne merd…– hebegte, aztán kiszaladt a teremből.

Kiss Gyuri a korosztályombeli sofőr, elhűlten figyelt, majd cinkosan, széles vigyorral biccentett felém.

A bejegyzés trackback címe:

https://surrano.blog.hu/api/trackback/id/tr494964176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oldm4n 2013.03.18. 10:55:26

Pontosan ezért nem szivatjuk a szakácsot. A szakács adja a kajádat. Nem tudhatod mit tesz bele/mit csinál vele. De ha semmit, akkor is - Azzal a kézzel, amivel délután a trutymóban, szarban, húgyban nyúlkált, vacsorára a zsömlédet, kenyeredet, felvágottadat ossza ki. Ezért a szakácsot nem basztatjuk. A szakács ezért csókos állás. Szakácsnak lenni jó. Kopaszon is. Ezt csak egészen retardált kretének nem értik meg. A Jacksonban például gyűjtötték a vizeletet. Valami anyagot nyertek ki belőle a gyógyászat számára. (Urokináz talán, ha jól emlékszem, ilyen zöld hengerbe kellett hugyozni, kicsi nyílás, úgyhogy úszott a húgyban az egész mosdó) Ezért azon a héten, amikor konyhára voltunk rendelve, fel voltunk mentve a mellékhelységek takarításából. Nem a szás mentett fel. A szakszi. Mert ő is tudta, hogy a konyhás kezét muszáj tisztán, híg fosmentesen tartani. :)

Dvorszky határőr 2013.03.18. 17:23:50

@Oldm4n: Na ez teljesen új volt, nem tudtam, hogy gyűjtötték a vizeletet.
Ilyenkor mindig az merül fel bennem, hogy most honnan szerzik be? Sokkal több mindenben hasznos volt a katonaság, most például ugye hókotrásban mentésben is jobb, ha kicsit többen vannak. De azért én valójában nem tettem el vizeletet, bár soxor éreztem úgy, hogy jobb lenne tényleg megitatni az ellenséggel.
:)

Oldm4n 2013.03.18. 17:27:07

Azt jól tetted - Egy ilyennel bukni azért még a szakácsnak is futkosó...

Emlékszem, mekkora botrány volt belőle, amikor valami barom egy csikket dobott a gyűjtőbe! Ott óbégatott a szás, hogy tönkrement X hektó pisi...
Jól emlékszem, tényleg urokináz.
www.egeszsegesbetegsegek.hu/gyogyito-vizelet.html

Rollende Landstrasse 2013.03.18. 22:05:05

Nálunk is gyűjtötték a vizeletet. Sajnos én építőalakulatnál voltam. A nagy része szociális alapon került oda, mert itt a zsold mellett rendes fizetést is kaptunk. A másik része meg csókos volt, mert sűrűn haza lehetett járni. Én csoportba se tartoztam, a kieg. rejtélye, hogyan kerültem oda.

No, szóval nálunk is gyűjtötték a pisit, szigorúan parancsba adták, hogy tilos beledobni a csikket. De a "szociális rész" annyira tapló volt, hogy nekik csak cigivel ment a pisilés, ahhoz pedig már reflex-szerűen hozzáragadt a csikkpöckölés a piszoárba. A zöld tartályok ezért mindig tíz-tizenöt csikkel távoztak tőlünk. nagy botrány nem lett belőle, ezért szerintem ennyi még nem tette tönkre az anyagot.

Dvorszky határőr 2013.03.19. 15:51:14

És hogyan gyűjtötték? Hogy volt a leadása? Egyenként vagy valami központi gyűjtőbe ment?

Rollende Landstrasse 2013.03.20. 09:27:18

Ha jól emlékszem, egy hétig kellett ezekbe pisilni. Aztán jött egy civil és elszállította. Ezzel végetért a vizeletgyűjtés nálunk.
süti beállítások módosítása